SGK 10 sözleşmeli bilişim personeli alacak
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğünde görevlendirilmek üzere 10 sözleşmeli bilişim personeli alımı yapacak.
Bilişim alanında kariyer hedefleyen adaylar için yeni bir istihdam fırsatı doğdu. Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü bünyesinde görevlendirilmek üzere toplam 10 sözleşmeli bilişim personeli alımı gerçekleştireceğini duyurdu.
Resmi Gazete'de yayımlanan ilana göre kurumda bir kıdemli veri tabanı yöneticisi, 3 kıdemli yazılım uzmanı, bir kıdemli sistem uzmanı, bir kıdemli DevOps uzmanı, 2 yazılım uzmanı ve 2 uzman iş analisti istihdam edilecek.
Başvuruda bulunacak adayların ilgili mühendislik bölümlerinden mezun olmaları, ilan edilen pozisyonlara göre belirlenen mesleki tecrübe şartlarını taşımaları ve güncel programlama dillerinden en az ikisini bildiklerini belgelemeleri gerekiyor.
Başvurular 26 Haziran'da başlayacak ve 12 Temmuz saat 23.59'a kadar devam edecek. Adaylar başvurularını e-Devlet üzerinden Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım Platformu aracılığıyla gerçekleştirebilecek. Şahsen, posta veya kargo yoluyla yapılan başvurular ise kabul edilmeyecek.
Başvuruların değerlendirilmesinde KPSSP3 puanının yüzde 70'i ile YDS veya buna denk kabul edilen yabancı dil puanının yüzde 30'u esas alınacak. Her pozisyon için en yüksek puana sahip adaylardan başlanarak ilan edilen kadro sayısının 10 katı aday sözlü sınava çağrılacak.
Sözlü sınavların 7-11 Eylül tarihleri arasında yapılması planlanırken, sınav yeri ve saatine ilişkin bilgiler SGK'nin internet sitesi ve Kariyer Kapısı üzerinden duyurulacak. (İLKHA)