Pakistan'da Kerbela anmalarında elektrik çarpması sonucu 8 kişi hayatını kaybetti
Pakistan'ın güneyindeki Sindh eyaletind, Muharrem ayı kapsamındaki Kerbela anmalarına katılan sekiz kişi, taşıdıkları bayrağın yüksek gerilim hattına temas etmesi sonucu elektrik çarpmasına maruz kalarak hayatını kaybetti, en az 15 kişi ise ağır yaralandı.
22 Haz 2026 - 11:02
YAYINLANMA
Olay, Sindh eyaletinde Şikarpur bölgesindeki Dakhan kasabasında Kerbela anmaları kapsamında düzenlenen yürüyüş sırasında meydana geldi.
Yerel polisin bildirdiğine göre, yürüyüş sırasında bir bayrak direğinin yüksek gerilim hattına temas etmesi sonucu en az sekiz kişi öldü ve 15'ten fazla kişi yaralandı.
Polis, büyük tören bayrağının dengesini kaybederek yüksek gerilim hattının üzerine devrildiğini ve bayrağı taşıyanların elektrik çarpmasına, yakındakilerin ise yaralanmasına neden olduğunu söyledi.
Kurtarma ekipleri ve yerel halk, yaralıları Shikarpur, Larkana ve Sukkur'daki hastanelere götürdü; yaralıların çoğunun durumunun kritik olduğu bildirildi.
Kaynak :
İLKHA
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR